Wij willen onze dienstverlening zo goed mogelijk doen. Desondanks kan het gebeuren dat u ontevreden bent over onze dienstverlening en een klacht heeft.
Wat kunt u doen als u een klacht heeft?
Allereerst zouden wij het op prijs stellen als u uw klacht rechtstreeks bespreekt met de betrokken medewerker. Deze medewerker zal zijn of haar leidinggevende informeren over het feit dat er een klacht is. Vindt u dat lastig, dan kunt u ook rechtstreeks bij de leidinggevende een klacht indienen. De leidinggevende zal vervolgens een onderzoek instellen en ook u daarbij betrekken.
Naast deze twee mogelijkheden kunt ook altijd een klacht indienen bij onze klachtencommissie. Deze klachtencommissie wordt per klacht samengesteld uit drie leden, die niet bij MeanderOmnium in dienst zijn of anderszins zijn betrokken bij de organisatie.
De klachtencommissie kunt u als volgt bereiken:
- Per post
MeanderOmnium
t.a.v. klachtencommissie
Postbus 153
3700 AD Zeist
De volledige klachtenregeling kunt u hier lezen: klachtenregeling MeanderOmnium.
Klachtenregeling peutergroepen
Wanneer u een klacht heeft over de gang van zaken op een peuterspeelzaal, volg dan deze stappen: klachtenregeling peutergroepen
Vertrouwenspersonen bij seksueel misbruik
Bij vermoedens van of klachten over seksueel misbruik door een beroepskracht of vrijwilliger van MeanderOmnium, kunt u contact opnemen met de vertrouwenspersoon Karin Augustinus. Zij zal uw vermoedens of klachten uiterst vertrouwelijk behandelen.
Karin is op drie manieren te bereiken:
- Per post
MeanderOmnium*
t.a.v. K. Augustinus
Postbus 153
3700 AD Zeist
* Wij adviseren 'vertrouwelijk' op de envelop te zetten, zodat de envelop ongeopend bij Karin terechtkomt.