U bent hier

Klachten

Wij willen onze dienstverlening zo goed mogelijk doen. Desondanks kan het gebeuren dat u ontevreden bent over onze dienstverlening en een klacht heeft.
 

Wat kunt u doen als u een klacht heeft over ons?

Allereerst zouden wij het op prijs stellen als u uw klacht rechtstreeks bespreekt met de betrokken medewerker. Deze medewerker zal zijn of haar leidinggevende informeren over het feit dat er een klacht is. Vindt u dat lastig, dan kunt u ook rechtstreeks bij de leidinggevende een klacht indienen. De leidinggevende zal vervolgens een onderzoek instellen en ook u daarbij betrekken.

Naast deze twee mogelijkheden kunt ook altijd een klacht indienen bij onze klachtencommissie. Deze klachtencommissie wordt per klacht samengesteld uit drie leden, die niet bij MeanderOmnium in dienst zijn of anderszins zijn betrokken bij de organisatie.

De klachtencommissie kunt u als volgt bereiken:

  • Per post
    MeanderOmnium
    t.a.v. klachtencommissie
    Postbus 153
    3700 AD  Zeist 

De volledige klachtenregeling kunt u hier lezen: klachtenregeling MeanderOmnium.

Klachtenregeling peuterspeelzalen

Wanneer u een klacht heeft over de gang van zaken op een peuterspeelzaal, volg dan deze stappen.

Vertrouwenspersonen bij seksueel misbruik

Bij vermoedens van of klachten over seksueel misbruik door een beroepskracht of vrijwilliger van MeanderOmnium, dan kunt u contact opnemen met de vertrouwenspersonen Guusje Heesakkers en Karin Augustinus. Zij zullen uw vermoedens of klachten uiterst vertrouwelijk behandelen.

Guusje en Karin zijn op drie manieren te bereiken:

  • Per telefoon
    via het centrale nummer 030 - 694 04 00
  • Per post
    MeanderOmnium*
    t.a.v. G. Heesakkers / K. Augustinus
    Postbus 153
    3700 AD Zeist

* Wij adviseren 'vertrouwelijk' op de envelop te zetten, zodat de envelop ongeopend bij Guusje of Karin terechtkomt.